onsdag

Nytt liv ?

Allt har inte gått som jag planerat dom senaste dagarna, allt har helt enkelt varit skit! Kan man verkligen må såhär dåligt ? Alrdig haft känslan förut och ärligt talat så skrämmer den mig.
Jag är glad att jag har alla jag kan prata med och alla som tar sig tiden att lyssna, bara lyssna utan att säga något, bara är där så jag kan prata av mig. Det betyder mer än vad ni tror ! Även om jag fortfarande mår dåligt så får ni mig att glömma just för stunden, jag får tillbaka lite ljus och värme!

I helgen drar jag mig bort från världen, utan där ingen kan nå mig. Jag ska bara umgås och ta det lugnt med några som betyder väldigt mycket för mig.


Den natt jag slutar drömma och vakna upp i panik, den natten vet jag att jag börjar vandra på rätt väg igen!

2 kommentarer:

Emma sa...

Men gumman, vad är det som har hänt :'(

caroline sa...

Alltid på din sida:)

Följ bloggen med bloglovin.com

Follow camilla alexandra

Bloggarkiv