fredag

Hektiskt

Okej ! då har man inte skrivit på ett tag. Det har varit jättemycket att göra i skolan kan jag säga, har haft tre prov!! inte att leka med kan jag ju säga, sen har vi hållt på massa med vårat UF företag och så har jag pluggat teori och körlektion och rehabtränat! Det har varit mycket helt enkelt, men nu har jag lov i en hel vecka. Kan ju inte bli bättre just nu!

Ikväll ska vi hem till Gedda på födelsedagsmiddag, sen drar dom vidare till Göteborg. Själv är jag, Emelie och Mikaela inte 18 så vi får stanna kvar i trökiga alingeby! Även amanda stannar hemma för hon inte har fått lön eller studiebidraget! Men vi har det ju alltid roligt, festen är där vi är helt enkelt!

Imon ska jag kanske med syrran och några av hennes kompisar ut till Hotellet. Det är 22 då och sist jag va på det va det inte så roligt, men vi får la se nu när Malin och dom ska dit! har inte rikigt bestämt mig än.

Inga kommentarer:

Följ bloggen med bloglovin.com

Follow camilla alexandra

Bloggarkiv