tisdag

Skadefri?

Lyssnar just nu på Take a bow med Rihanna och om en timma ska jag möta Carro i Nolhaga.
Ska ha handbollsträning, vilken nyhet, eller hur ? Det har jag ju aldrig tränat! men det är konstigt, är inne på mitt nionde eller tionde år och jag har fortfarande inte tröttnat. Just nu skulle jag inte kunna se mitt liv utan handboll, det är faktist lite läskigt.

Snart är förhoppningsvis min rygg helt hel också, har inte haft ont i den som jag brukade förut, ibland går det till och med flera träningar emellan innan jag får ont. UNDERBART!
Men så är det ju också min fot som jag stukar hela jävla tiden, så den tränar jag järnet nu också, får la hoppas att det inte tar två år som ryggen att läka, men nu jävlar ska jag bli skadefri !

Imon ska jag och min UF-grupp åka till Vårgårda på möte. Slipper i alla fall lite lektioner, det är alltid lite skönt faktist för nu är det väldigt mycket med körteori, skola, uf, handboll, jaa allt!

Inga kommentarer:

Följ bloggen med bloglovin.com

Follow camilla alexandra

Bloggarkiv