lördag

Shoppa är underbart

Idag har varit en helt okej dag. Började med att man jobbade 11-15, sen kom man hem och skrapade lite lotter som jag köpt i stan. Självklart blev det ingen vinst som vanligt, men ändå tänker man när man sitter där och skrapar att tänk om ?? och så fantiserar man om vad man skulle göra med alla pengarna.
I alla fall, efter allt skrapande åkte jag och mamma till Allum och shoppade lite kläder. Mamma hittade kläder som hon skulle ha på en födelsedagsfest och jag hittade kläder som jag ska använda i vardagen, ovanligt att jag hittar kläder och köper det?? Nää, alla som känner mig bra vet hur jag är när det kommer till att shoppa !
Vi köpte oss baguetter på Paprika också. Mumsigt värre, men nu är det dags att sova.

Imon är det A-lagsmatch som man ska kolla på. Möter upp Caroline lite innan det för att få en bra plats!

Inga kommentarer:

Följ bloggen med bloglovin.com

Follow camilla alexandra

Bloggarkiv