måndag

Irriterande är ordet.

Vaknade idag med ett ryck. Hoppade upp ur sängen fick panik för jag trodde jag hade försovit mig jättemycket, tog på mig kläder och skulle precis gå upp när jag såg att klockan bara var fem!!! Jag skulle inte gå upp förrän om 1 ½ timma, tror du att man blev lätt irriterad ? Jag tog av mig igen och la mig i sängen för att somna om, men självklart lyckades man inte med det heller ! Jag låg vaken och vred och vände på mig. Sen pep den jävla klockan så irriterande som väckarklockor piper.


Nu sitter jag i skolan och håller på med ett svenska arbete som ska vara klart om två veckor, tråkigt värre, men det positiva är att jag slutar 13.40 idag. Underbart härligt.


Idag kanske det blir simma med Caroline i simhallen. Vi ska försöka simma bort träningsvärken, annars blir det en långpromenad!


Imon ska vi spela träningsmatch mot Heidlös ! Det är spelare som spelade i elitserien för högst 2 år sedan som inte har tiden att satsa som man måste om man spelar på högre divisioner och vi ska möta dom . Tror ni att det kommer bli tuff match eller? OHJA!!!


Inga kommentarer:

Följ bloggen med bloglovin.com

Follow camilla alexandra

Bloggarkiv